maanantai 26. huhtikuuta 2010

Kevyet kuin lehtikeijut.

Kaveri lähetti tämän kuvan minulle ja työnsi tennarit käteen "Tässä, maalaa mulle!"
Ja minähän maalasin. Olen tilaustyöhön lopputulokseen tosi tyytyväinen.Tennareiden omistajakin on tyyväinen. Ainakin hän sanoi rakastavansa kenkiään, koska "voi näyttää kuinka kamalalta vain eikä se haittaa, koska kaikki katsovat kuitenkin hänen jalkojaan".En ole syksyn jälkeen kustomoinut kenkiä ja hommaan rupeaminen jännitti. Vähän sama, jos ei ole ajanut autolla pitkään aikaan ja sitten jännittää lähteä ykskaks rattiin.Toteutukseen meni puolisen päivää. Maalasin ensin pohjalle osan pinnasta siniseksi ihan randomilla. Sitten sormilla tuputin valkoista päälle, jotta tausta näyttää utuiselta.Lopulta päälle puut, lehdet ja keijut. Suojaspray viimisenä.Harmi etten ehtinyt HM:lle ostamaan samaisia kevättennareita. Olisin tehnyt itse tilauksen itselleni, mutta täytyy metsästää muualta jotain vastaavaa.

8 kommenttia:

  1. Oi ziisus miten nätit kengät tulikin :))
    Ja noi sivupalkin kuva-linkki -jutut on myöskin kiva keksintö!

    VastaaPoista
  2. Ihanat ihanat, mulle kanssa! Voi kun joku maalais mullekin tollaiset tossut. Oon ihan sanaton. Noi on oikeesti tosi upeat.

    Täytyykin kurkata noita sivussa olevia linkkejä, jos vaikka saisi jotain hyviä ideoita ( ja niitähän sulta aina saa... :)

    VastaaPoista
  3. Södet niistä tuli! Minäkin löysin lopultakin sopivat tossut virkkauksen pohjaksi, jos pääsisi alkuun...

    VastaaPoista
  4. kata,
    kiitos :) sivupalkki on kyllä hyvä juttu, onneksi sain vihdoin laitettua ne :)

    melinda,
    kiitos :) mä voin maalata, tee tilaus :D (oikeesti, itsellä on jo kenkiä tarpeeksi ja himo maalata on loputon)

    jokke,
    kiitos :) se alkuun pääseminen onkin se kaikista vaikein osuus!

    VastaaPoista
  5. Nääkin tennarit on aivan mahtavat! Polttelis ihan älyttömästi joidenkin omin söpöläiskenkien maalailu, mutta oma kädenjälki ei ole kyllä tarpeeks siistiä :/

    VastaaPoista
  6. tipitii,
    kiitos :) yritä tehdä jotain helppoa, käytä sabluunoita ja maalarinteippiä apuna? ;) tai sitten ulkoista maalaustyö (vaikka mulle! :D) jollekin jolla pensseli pysyy vakaasti kädessä :)

    VastaaPoista
  7. Ei vitsit mä rakastan näitä sun kenkiä! Nää on ihan parhaita.

    VastaaPoista

Jo muumeissa opetettiin: Jos ei ole mitään hyvää sanottavaa, ole mieluummin hiljaa.