tiistai 13. heinäkuuta 2010

Kuppi kahvia, kiitos.

Yllätyksekseni löysin kirpputorilta nukkekodin posliiniastiaston 2,50eurolla. Neljä kuppia, neljä lautasta, kaksi kannua kansineen ja sokerikko. Ihana bongaus, koska olen ihastellut samaisia kuppeja riistohintaisina Sinooperissa.
Pikaliima apunani tein yhdestä kupista ja lautaisesta sormuksen.
Aika raskas se on, eikä sitä uskalla käyttää ihan missä sattuu. Tiedä mihin kolahtaa rikki.
Mutta onhan se niin soma, iso ja huomiota herättävä!Isoveli viisasteli: "Jaa, sulla on oma kahvikuppi mukana. Montako kuppia sulle keitetään?"
Pikkusisko: "Sataviiskytkaksi ja puoli kuppia päälle, kiitos."

Tyhmiin kysymyksiin saa aina tyhmän vastauksen.
Teekuppisormus on sukua tälle muoviselle teekuppikaulakorulleni.Teekuppi on peräisin teesihdistä, jonka ostin "kun minullahan ei vielä tuollaista olekaan" ja kappas mitäs sitä keittiönlaatikon perältä löytyikään.. Kiitos heräteoston, pistin sihdin askarteluläjään ja kuppi siirtyi kaulakorujen iloiseen joukkoon.Kyllä tuolla kelpaa mennä kuppilaan kahville. Paitsi nyt, kun on hellettä ihan jo muille jakaa. Nyt suunnaksi takaviisto ja rannalle hikoilemaan: biksujen päällä niskalenkkitoppini.

7 kommenttia:

  1. Söpöt kupit! mitä aiot lopuille kupeille ja kannuille?

    VastaaPoista
  2. anonyymi,
    kiitos. En tiedä vielä niiden kohtalosta :)

    VastaaPoista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  4. Mielettömän söpöjä ratkaisuja keksit kupeille! Tuommonen sormus ois ihana vaikka varmaan tosiaan melko epäkäytännöllinen :) Ja teen uitto-värkki (en tiedä ihan yhtään mikä sen nimi on) on kans ihanan kekseliäs!

    Mun täytyy kyllä vielä kysyä, että miten oot toteuttanu tän nykyisen ulkoasus? Itellä kiinnostais kovasti saada tommonen "välilehti"-toiminto ulkoasuuni, eli tuo missä on eri sivuilla Blogi, Kuka olen? jne. Bloggerin suunnittelutyökalua ei uskalla mennä itekseen sörkkimään ku niin monella se on tuhonnut koko ulkoasun :D

    ...Tajusin nyt vasta, että oot kans Oulusta! Vooou!

    VastaaPoista
  5. Puf,
    kiitos :) kyllä söpöys voitta epäkäytännöllisyyden, kovasti sitä olen jo käyttänyt ;)

    Nuo välilehdet saa niinkin helposti, kun klikkaa nappia "uusi teksti" niin sieltähän löytyy vierestä vaihtoehdot muokkaa tekstejä ja sitten muokkaa sivuja..:D luo sieltä välilehtisivut. Ainakin minulla ne sieltä löytyivät :D sörki vain suunnittelutyökalua reippaasti, ei se minulla ainakaan mitään tuhonut, päinvaston! :D

    Ja joo, oululaisihan sitä kummatkin ollaan, olen minä kyllä tainnut joskus siitä sinulle aikoinaan jopa kommentoida...:D

    VastaaPoista
  6. Ouvou kiitti hirveesti! Nyt löyty ja välilehdet kehitteillä.

    Oot muuten joo saattanu tuosta oululaisuudesta mainitaki, jotenki oon ohittanu sen :|

    VastaaPoista
  7. Puf,
    eipä mitään, kiva olla avuksi :)

    VastaaPoista

Jo muumeissa opetettiin: Jos ei ole mitään hyvää sanottavaa, ole mieluummin hiljaa.